Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2021

ΦΡΙΚΗ : ''ΟΧΙ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ ΣΕ ΣΑΚΟΥΛΑ ΚΑΙ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΦΕΡΕΤΡΟ'' ΕΚΛΙΠΑΡΕΙ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΑΣΘΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΑΝ ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟΥ ΣΤΟ ΝΟΣ. ΝΙΚΑΙΑΣ....ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΒΓΑΛΟΥΝ ΘΑΝΑΤΟ ΑΠΟ TON ΚΙΝΕΖΟΪΟ !!!

ΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΝΙΚΑΙΑΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ???

 



ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ κ. ΝΙΚΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ.

''ΠΡΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΝΙΚΑΙΑΣ :

ΕΛΕΓΞΤΕ ΤΑ EMAILS ΣΑΣ !!!
Ο Χ Ι ΤΟΝ ΘΟΔΩΡΗ !!
Ο Χ Ι ΣΕ ΣΑΚΟΥΛΑ !!
Ο Χ Ι ΣΕ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΦΕΡΕΤΡΟ !!
________________________________________
ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΡΧΗΣ
ΕΞΩΔΙΚΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ-ΠΡΟΣΚΛΗΣH-ΔΗΛΩΣΗ
Με επιφύλαξη δικαιωμάτων
..., κατοίκου Πειραιά, οδός..
ΠΡΟΣ
Αναστάσιο Μύτογλου, Διοικητή Γενικού Νοσοκομείου Νίκαιας Πειραιά “Άγιος Παντελεήμων” - Γ.Ν.Δ.Α. “Η Αγία Βαρβάρα”.
____________________________________________
Ο αδελφός μου, Θεόδωρος ..., 61 ετών, απεβίωσε στο νοσοκομείο σας, όντας στο τελικό στάδιο του καρκίνου του πνεύμονα, το Σάββατο 23 Ιανουρίου 2021, μετά από βραχεία νοσηλεία δύο ημερών.
Ο εδώ πληρεξούσιος δικηγόρος μου, Νίκος Αντωνιάδης, δημοσίευσε στον προσωπικό λογαριασμό του στο μέσο κοικωνικής δικτύωσης “Facebook” κείμενο επί τη βάσει στοιχείων και δεδομένων που του παρείχα προ της δημοσίευσης αυτής, το δε κείμενο αυτό συνόδευε φωτογραφία του ιατρικού πιστοποιητικού θανάτου του αδελφού μου :
Παρά την ως άνω δημοσίευση, η οποία έκανε το γύρο του μέσου αυτού κοινωνικής δικτύωσης και του διαδικτύου εν γένει, και της οποίας βέβαιον είναι ότι λάβατε γνώση, όπως πάντα συμβαίνει με όλες τις σχετικές δημοσιεύσεις του εν λόγω δικηγόρου Αθηνών το τελευταίο χρονικό διάστημα που αφορούν σε νοσηλείες και θανάτους “Covid-19” στα δημόσια νοσοκομείο της χώρας, ουδεμία αλλαγή υπήρξε στην στάση σας και στην απόφασή σας να τροποποιήσετε το αρχικό πιστοποιητικό θανάτου και να προσθέσετε ως αιτία θανάτου και τη νόσο Covid-19 (SARS-CoV-2).
Η απόφασή σας αυτή έχει δραματικές συνέπειες για τον τρόπο ταφής του αδελφού μου, αφού ετέθη αιφνιδίως σε εφαρμογή το σχετικό απαράδεκτο και επιστημονικά παντελώς ατεκμηρίωτο πρωτόκολλο ταφής σε τάφο ειδικού σκοπού, σε σφραγισμένο φέρετρο εντός του οποίου θα τοποθετηθεί ο ήδη ευρισκόμενος σε σακούλα αδελφός μου, ενώ εγώ εκλήθην υπό συνθήκες που παραπέμπουν, στην ευνοϊκότερη για σας εκδοχή, σε σκηνές μαύρης κωμωδίας, να κάνω αναγνώριση όχι του νεκρού αλλά της σακούλας.
Η κηδεία έχει προγραμματιστεί για αύριο το πρωί στις 11:00 στο νεκροταφείο Σχιστού.
ΜΕΤΑ ΤΑΥΤΑ
Και με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου
ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ
Την ως άνω περιγραφόμενη παράνομη συμπεριφορά σας.
ΣΑΣ ΚΑΛΩ
Όπως άμεσα επαναφέρετε το ιατρικό πιστοποιητικό θανάτου του αδελφού μου Θεόδωρου Τσαλήμογλου στο αρχικό περιεχόμενό του και αφαιρέσετε την Covid-19 ως αιτία θανάτου του.
Όπως εν συνεχεία ενημερώσετε σχετικώς και αρμοδίως τους υπευθύνους του νεκροταφείου Σχιστού, προκειμένου να λάβει χώρα αύριο η κηδεία του αδελφού μου κατά τα όσα προβλέπει και επιβάλλει η χριστιανική παράδοση, η ιατρική επιστήμη και η λογική, αποκλειομένης της κατά τα άνω εφαρμογής του αθλίου πρωτοκόλλου της ταφής των θανόντων από τη νόσο Covid-19.
Όπως άμεσα μου παραδώσετε τον πλήρη ιατρικό φάκελο νοσηλείας του αδελφού μου, ιδία δε το rapid test στο οποίο ισχυρίζεστε ότι υπεβλήθη, καθώς και το μοριακό τεστ το οποίο μετά βεβαιότητας έχει εν συνεχεία διενεργηθεί, δεδομένης της σε κάθε περίπτωση χαμηλής αξιοπιστίας των rapid test (αρκεί, και όλως ενδεικτικώς, να θυμίσω την περίπτωση των δώδεκα εργαζομένων στο κρουαζιερόπλοιο Mein Schiff 6, οι οποίοι ενώ αρχικώς βρέθηκαν θετικοί, τελικώς απεδείχθησαν άπαντες αρνητικοί).
Όπως άμεσα μου χορηγήσετε αντίγραφο της έγγραφης εντολής του ΕΚΑΒ, και της δικής σας προηγούμενης έγγραφης σχετικής ενημέρωσης του ΕΚΑΒ, κατά το χρόνο του “θετικού” αποτελέσματος του αδελφού μου, για την απολύμανση από τον “φονικό” ιό του ασθενοφόρου που μετέφερε τον αδελφό μου στο νοσοκομείο σας.
Όπως άμεσα μου χορηγήσετε αντίγραφο της έγγραφης ενημέρωσης του υγειονομικού προσωπικού που ήρθε σε επαφή με τον φέροντα τον “φονικό” ιό αδελφό μου κατά τη ως άνω μεταφορά του, για την υποχρεωτική θέση αυτών σε καραντίνα.
Όπως άμεσα μου χορηγήσετε την έγγραφη ενημέρωση του Ε.Ο.Δ.Υ. από το νοσοκομείο σας για τη θέση σε καραντίνα εμού και της οικογένειάς μου, καθώς άπαντες ήρθαμε επίσης σε επαφή με τον φέροντα τον “φονικό” ιό αδελφό μου.
Καθώς είναι προφανές ότι εφόσον ο αδελφός μου απεβίωσε λόγω του “φονικού” ιού SARS-CoV-2, η εφαρμογή του σχετικού αθλίου πρωτοκόλλου δεν έχει περιοριστεί και εξαντληθεί στη διαδικασία ταφής του αδελφού μου.
ΑΛΛΩΣ
ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΩ
Ότι θα απευθυνθώ στον αρμόδιο Εισαγγελέα Πρωτοδικών Πειραιά, προκειμένου αφενός να λάβω με εισαγγελική εντολή τα ανωτέρω έγγραφα στοιχεία, αφετέρου να διερευνηθούν οι συνθήκες νόθευσης του αρχικού ιατρικού πιστοποιητικού θανάτου καθώς και να λάβει τέλος με εισαγγελική παρέμβαση η βαρύτατη προσβολή της μνήμης του νεκρού αδελφού μου.
Αθήνα, 25 Ιανουαρίου 2021
Ο Πληρεξούσιος Δικηγόρος
Νίκος Ι. Αντωνιάδης
Δικηγόρος Αθηνών''

ΜΕΡΙΚΕΣ ΩΡΕΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩΘΙ :

Από Νίκο Αντωνιάδη
_______________________
ΘΕΟΣ ΚΑΛΕΙ ΝΙΚΑΙΑ !!!
Α Ρ Ν Η Τ Ι Κ Ο Σ ΜΕ ΜΟΡΙΑΚΟ ΤΕΣΤ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ,
Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΗ ΘΟΔΩΡΗ !!!
9 ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ -
11 Η ΚΗΔΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΦΕΡΕΤΡΟ !!!
Ε Σ Ε Ι Σ ΜΕ ΜΠΛΟΚΑΡΑΤΕ !!!
ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΑ ΟΤΙ ΜΠΛΟΚΑΡΕΤΕ ΤΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΚΗΔΕΙΑ !!!
ΟΤΙ ΑΛΛΑΞΑΤΕ ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟΥ !!!
ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΣΑΤΕ COVID !!!
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΘΟΔΩΡΗ ,
ΣΥΝΕΧΩΣ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ "ΜΕΧΡΙ” ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ,
ΕΚΑΝΕ ΜΟΡΙΑΚΟ ΤΕΤΣ ,
ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Α Ρ Ν Η Τ Ι Κ Ο !!!
ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ Κ Α Μ Ι Α ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ !!!
ΜΠΛΟΚΑΡΑΤΕ ΕΜΕΝΑ ,
ΘΑ ΜΠΛΟΚΑΡΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ !!!
Το link που επισυνάπτω ΔΕΝ είναι η “αιτία” του (νέου) μπλοκαρίσματος
Με μπλοκάρατε για το προηγούμενο post :
Αυτό με το ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟΥ ,
Το ΠΡΩΤΟ που ΔΕΝ ΕΙΧΕ COVID !!!
Ενημερώνω την ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ :
ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ !!!











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.