Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2021

ΕΛΕΟΣ ΒΑΣΙΛΗ ΚΙΚΙΛΙΑ.....ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΜΕΛΙΩΝ ΠΟΥ ΣΟΚΑΡΟΥΝ !!! ΔΕΜΕΝΟΣ ΣΑΝ ΤΡΕΛΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΚΙ ΠΟΥ ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΣΚΛΗΡΥΝΣΗ ??? ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ??? ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΝΕΤΕ ???

 ΣΟΚΑΡΕ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ Ο ΓΙΟΣ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ ΓΙΑ ΠΕΤΡΑ ΣΤΗ ΧΟΛΗ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΣΕΡΡΩΝ

ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ ΔΕΜΕΝΟΣ ΣΑΝ ΤΡΕΛΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΕΒΒΑΤΙ

ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΣΥΝΟΔΟ

ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΟΥ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ''ΛΟΓΩ ΚΟΒΙΝΤ'' ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΟΒΙΝΤ....ΟΥΤΕ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΤΟΥ ΚΟΒΙΝΤ.....

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ???

ΠΟΤΕ ΕΓΙΝΑΝ  ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΟΛΑΣΤΗΡΙΑ ΜΕΛΛΟΘΑΝΑΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ???

ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ???

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΕΛΙΚΑ ???

ΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΝΣΚΗΨΕΙ Ή ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ ΕΠΙΣΦΑΛΗ ΥΓΕΙΑ ???

ΤΕΛΙΚΑ ΜΟΝΟ Η ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΘΛΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥΣ ΣΩΖΕΙ.....ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ???



ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΣΕΡΡΩΝ ΧΘΕΣ......
ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ....ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΦΕΡΕ ΣΤΟ ΦΩΣ Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΚΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΘΡΩΠΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ...

ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ 
κ. ΝΙΚΟ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ :

Από Νίκο Αντωνιάδη
_______________________
Σήμερα απέκτησα ένα νέο φίλο. Πάλι από την Θεσσαλονίκη.
Τον Βασίλη Βουτσά.
Μου ζήτησε τη νομική παρέμβασή μου για τον πατέρα μου στο νοσοκομείο Σερρών.
Και την είχε...


_______________
Εξώδικη Καταγγελία-Πρόσκληση-Δήλωση
Antoniadis <nikant2@yahoo.gr>
Προς: gnserres@hospser.gr
Κοιν.: Βασίλης Βουτσάς
Τετ, 13 Ιαν στις 10:18 μ.μ.
Σας αποστέλλω εξώδικη καταγγελία-πρόσκληση-δήλωση του εντολέα μου Βασιλείου Βουτσά :
ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΡΧΗΣ
ΕΞΩΔΙΚΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ-ΠΡΟΣΚΛΗΣH-ΔΗΛΩΣΗ
Με επιφύλαξη δικαιωμάτων
Βασιλείου Βουστά, κατοίκου Θεσσαλονίκης, οδός ...
ΠΡΟΣ
Νικόλαο Φαρμάκη, Διοικητή Γενικού Νοσοκομείου Σερρών.
____________________________________________
Ο πατέρας μου Σταμάτιος Βουτσάς, 62 ετών, πάσχων από σκλήρυνση κατά πλάκας αλλά κατά τα λοιπά υγιέστατος άνθρωπος, εισήχθη με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ την Κυριακή το μεσημέρι, 10 Ιανουαρίου 2021, στο νοσοκομείο σας με ελαφρά αδιαθεσία και εμέτους.
Από τη στιγμή της εισαγωγής του μέχρι σήμερα, τόσο ο ίδιος όσο και η οικογένειά του, βιώνουμε πρωτοφανείς καταστάσεις, τέτοιες που η παραπομπή τους σε τρικοσμικές χώρες προσβάλλει τις χώρες αυτές.
Ενώ οι νοσηλευτές του ΕΚΑΒ μας είχαν διαβεβαιώσει ότι θα ενημερωθούμε από το νοσοκομείο σας για τις συνθήκες της εισαγωγής του πατέρα μου, την κατάσταση της υγείας του και την εξέλιξη της νοσηλείας του, ουδεμία κλήση και ενημέρωση είχαμε επί ώρες. Όταν κάλεσα εγώ στο νοσοκομείο, μας ανέφεραν το αδιανόητο ότι έβλεπαν την εισαγωγή αλλά έψαχναν τον ίδιο και δεν τον έβρισκαν !!
Παρά λίγο να ειδοποιήσουμε το silver alert για την εξαφάνιση ασθενούς σε δημόσιο νοσοκομείο !!
Στην πραγματικότητα το silver alert αφορούσε το ίδιο το νοσοκομείο σας και το εθνικό σύστημα υγείας...
Μετά το πρώτο αυτό σοκ της τηλεφωνικής αυτής επικοινωνίας μας με το νοσοκομείο σας και διαπιστώνοντας ότι ο πατέρας μου ...αγνοείτο, αποφασίσαμε με τη μητέρα μου να μεταβούμε άμεσα στο νοσοκομείο. Εκεί με ανακούφιση διαπιστώσαμε ότι το νοσοκομείο σας είχε τελικά ανακαλύψει τον πατέρα μου, ο οποίος είχε μεταφερθεί στη Β΄ Παθολογική.
Και εκεί, την πρόσκαιρη ανακούφισή μας διαδέχθηκε νέο σοκ, αγανάκτηση και οργή, στη θέα του πατέρα μου ο οποίος ήταν ...δεμένος !!!
Η “δικαιολογία” ήταν ότι αντιδρούσε στον ορό και έβγαζε τα σωληνάκια !! Όταν ακόμη και ένας ειδικευόμενος νευρολόγος θα τους εξηγούσε ότι η επί τόση ώρα εξαφάνισή του από τους οικείους του τού είχε δημιουργήσει αίσθημα τεράστιας ανασφάλειας, απότοκος του οποίου ήταν βεβαίως η αντίδρασή του αυτή. Αίσθημα ανασφάλειας που ενέτεινε βεβαίως και το δέσιμό του στο κρεβάτι, ωσάν να επρόκειτο για ασθενή με βαρύτατη μορφή ψυχασθένειας !!
Και η συνέχεια έμελλε να είναι ακόμη δραματικότερη.
Η αρχική διάγνωση ήταν ότι η πατέρας μας υπέστη γαστρορραγία.
Κύριος οίδε πώς προέκυψε η ψευδής αυτή διάγνωση, όπως απεδείχθη στη συνέχεια.
Ζητήσαμε τη συνδρομή αποκλειστικής νοσηλεύτριας, η παρουσία της οποίας ήταν εκ των ουκ άνευ αναγκαία. Μας είπαν ότι το νοσοκομείο “ασφυκτιά” λόγω κόβιντ και ότι δεν υπάρχει καμία διαθέσιμη αποκλειστική. Εμείς όμως βρισκόμασταν σε ένα νοσοκομείο, στα επείγοντα του οποίου δεν υπήρχε ψυχή. Σε ένα νοσοκομείο στο οποίο οι γιατροί κυκλοφορούσαν με τις μάσκες κατεβασμένες στο πηγούνι.
Μας πρότειναν τις υπηρεσίες εξωτερικής αποκλειστικής !!
Αδιανόητα πράγματα !!
Τα ανωτέρω γεγονότα διαδέχθηκε η απρεπέστατη και αγενέστατη συμπεριφορά των νοσηλευτριών, όταν τους είπαμε ότι θα παραμείνει η μητέρα μου στο νοσοκομείο να προσέχει τον πατέρα μου και να τον βοηθήσει:
Κυριολεκτικά μας “πέταξαν” έξω !!!
Επικαλέστηκαν “πρωτόκολλο” βάσει του οποίου δεν επιτρέπεται η συνοδία των ασθενών λόγω της πανδημίας του κόβιντ !! Στην παθολογική κλινική και όχι στην κλινική κόβιντ !! Σε μία παθολογική κλινική, επαναλαμβάνω, στην οποία οι γιατροί κυκλοφορούσαν με τις μάσκες κατεβασμένες στο πηγούνι !! Κατά τα λοιπά ο ίδιος αυτός ο κόβιντ ήταν η δικαιολογία να μας πετάξουν κακήν κακώς έξω από το νοσοκομείο !!
Τέταρτη μέρα σήμερα, και :
α) Δεν μας επετράπη ποτέ να επισκεφτούμε τον πατέρα μου.
β) Με οργή ενημερωθήκαμε ότι η αρχική διάγνωση περί γαστρορραγίας ήταν ψευδής (!!) και ότι μετά από υπέρηχο που έγινε διαπιστώθηκε ότι εν τέλει είχε ...πέτρα στη χολή !!! Ώστε μέχρι εκείνη την ώρα αντιμετώπιζαν μία ανύπαρκτη γαστρορραγία !!
γ) Με ακόμη μεγαλύτερη οργή ενημερωθήκαμε ότι ο πατέρας μου ανέβασε πυρετό ενώ εισήχθη απύρετος (παρά λίγο να μας ενημερώνατε ότι λόγω του πυρετού μεταφέρθηκε σε κλινική κόβιντ...).
Μας είπαν ότι δεν ήξεραν πού οφείλεται ο πυρετός.
Πλην όμως εμείς γνωρίζουμε πολύ καλά !!
Είχαμε ενημερώσει το νοσοκομείο μου ότι στον πατέρα δεν πρέπει να μπει καθετήρας γιατί προκαλείται λοίμωξη και ανεβάζει πυρετό. Και ο πατέρας μου βρέθηκε από την πρώτη στιγμή με καθετήρα !!
Ώστε προφανώς τα 36 baby lino που παραδώσαμε εμείς στο νοσοκομείο, τα εξέλαβαν ως κουτί με γλυκά που τους πήγαμε μιας και επισκεεφτήκαμε πρώτη φορά το νοσοκομείο σας.
Να μην πάμε και με άδεια χέρια...
Μετά από τη δημοσιοποίηση της απίστευτης αυτής περιπέτειας του πατέρα μου και της αντιμετώπισης που είχαμε τόσο ο ίδιος όσο και εμείς, ο γιος του και η συζυγός του, κατά τα ανωτέρω, το νοσοκομείο σας εδέησε να του βάλει σήμερα αργά το απόγευμα αποκλειστική νοσοκόμα για λίγες ώρες...
Ενημερωθήκαμε ότι αύριο θα λάβει εξιτήριο.
ΜΕΤΑ ΤΑΥΤΑ
Και με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου
Δια της παρούσης, καταγγέλλω την ως άνω εγκληματική σε βάρος του πατέρα μου συμπεριφορά του νοσοκομείου σας και την αντιμετώπιση που είχαμε από αυτό εγώ και η μητέρα μου και σύζυγός του.
Σας καλώ όπως με ειδοποιήσετε αύριο προ της μεταφοράς του πατέρα μου από το νοσοκομείο σας στην οικία του, ώστε να παρευρίσκομαι σε όλη τη διαδικασία.
Σας καλώ όπως ετοιμάσετε και παραδώσετε αύριο στον πατέρτα μου αύριο, μαζί με το εξιτήριο, πλήρη αντίγραφα του ιατρικού φακέλου της νοσηλείας του στο νοσοκομείο σας, ήτοι αντίγραφα των εγγράφων και τα πρωτότυπα των στοιχείων που δεν φωτοτυπούνται, όπως όλως ενδεικτικώς είναι οι ακτινογραφίες.
Σας καλώ όπως μου χορηγήσετε αντίγραφο του “πρωτοκόλλου” βάσει του οποίου νομιμοποιείτο το νοσοκομείο σας να απαγορεύσει την παραμονή της μητέρας μου στο νοσοκομείο σας κατά τη διάρκεια της νοσηλείας του πατέρα μου.
Άλλως, σας δηλώνω ότι θα απευθυνθώ στον αρμόδιο Εισαγγελέα Πρωτοδικών Σερρών, προκειμένου να λάβω τα ανωτέρω στοιχεία με εισαγγελική εντολή.
Αθήνα, 13 Ιανουαρίου 2020
Ο Πληρεξούσιος Δικηγόρος
Νίκος Ι. Αντωνιάδης
Δικηγόρος Αθηνών


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.