Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2016

ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ.... Ο ΑΡΚΑΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.....

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΕΛΛΗΝΑ.....




ΑΝΤΙ ΑΛΛΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ zatouna.gr


«Αγαπητοί πατριώτες, ξέρετε τι σημασία που ο καθένας απο μας αποδίδει στον τόπο της καταγωγής του. Αισθανόμαστε έναν ιδιαίτερο δεσμό μ'αυτόν τον τόπο και μια υπερηφάνεια από οπουδήποτε και να κατάγεται κανείς, πολύ περισσότερο όταν κατάγεται από τη Ζάτουνα, ένα μέρος ηρωϊκό, ένα μέρος ιστορικό, ένα μέρος που έχει προσφέρει στην πατρίδα το δικό του φόρο τιμής.
Έμαθα να αγαπώ τη Ζάτουνα εδώ και πάρα πολλά χρόνια από τις διηγήσεις του πατέρα μου και μπορεί να έχουμε φύγει απ' αυτό το τόπο πολλά χρόνια αλλά η ανάμνηση αυτής της καταγωγής μας πάντοτε με συνοδεύει και με κάνει υπερήφανο. Κάθε άνθρωπος έχει περισσότερους προγόνους: 2 γονείς, 4 παππούδες, 8 προπάππους και ούτω καθεξής, αλλά πιστεύω ότι εκείνον τον προγονο θεωρεί που πιο κοντά σ' αντόν έχει όνομα ή μάλλον που σννεχίζει να έχει το όνομά του. Λοιπόν θεωρώ ότι οι Στεφανόπουλοι, καταγόμενοι απο εδώ κυρίως με δένουνε με τη Ζάτουνα. Γιατί έχω και από άλλες περιοχές καταγωγή. Θα επισκεφτώ σε λίγο και τα Λαγκάδια από όλου κατάγεται η οικογένεια της μάνας μου, Φιλοπουλου το γένος.
Ολοι οι Φιλόπουλοι από τα Λαγκάδια είναι, αλλά με τη Ζάτουνα έχω  αυτόν τον ιδιαίτερο συναισθηματικό δεσμό τον οποίο έχω ανανεώσει γνωριζοντας τους εκλεκτούς εκπροσώπους σας στην Αθήνα, οι οποίοι συνεχιζουν να φροντίζουν για την Ζάτουνα όπως και ο αξιότιμος Πρόεδρος που είχε την καλωσύνη να μου κάνει ένα ωραίο δώρο και yια να ξαναθυμηθώ εδώ ευρισκόμενος πώς ξεκίνησε η οικογένειά μου από εδώ θα σας πω άτι ο πατέρας μσυ του προπάππου μου λεγότανε Ιωάννης Χάιδως Στεφανόπουλος, γιατί τότε τα ονόματα της μάνας πιάνανε περιοσότερο από τα ονόματα του πατέρα. Μπορεί και πατέρας να μην υπήρχε ο καθένας ήταν της Φώτως, της Γιάννας, της Χάιδως. 'Ετσι τους  yνωρίζανε, έτσι  μιλιόοαντε  τότε μεταξύ τους και φαίνεται οτι αυτος εγκατέλειψε τη Ζάτουνα για Τρίπολη, αλλά έχω την εντυπωση ότιί ο γιος τον ο μικροτερος ο προπάππος μου Χρ. Στεφανοπουλος γεννήθηκε εδώ. Μόνον που όπως γράφει ο Στέφανος Στεφανόπουλος ή ρολογάς, σε κάτι απομνημονευματα πον έyραψε για την επανάσταση μέχρι την κατάληψη της Τριπολιτσάς εκεί σταματάνε από τις καταδιώξεις των Τούρκων περάσανε στη Ζάκυνθο και από τη Ζάκυνθο ξανάρθανε και έτσι δεν απομακρύνθηκαν ποτέ από την Αρκαδία. Και αυτός ο προπάτιπος μον ήταν Τριπολίτης, ο οποίος εγκαταστάθηκε στην Πάτρα μονο και μόνο γιατί ήταν δικαστικός και διορίστηκε στην Πάτρα και παντρεύτηκε Πατρινιά. Είμαι λοιπον περήφανος γιατί είμαι Ζατονίτης και παρακαλώ να το δεχτείτε.
Σας έκαμα αυτή την ιστόρηση για να αποδείξω ότι είμαι Ζατουνίτης. Γιατί χρειάζεται να αποδεικνύει κανείς τους τίτλους τιμής, μεγάλος για μένα ότι είμαστε από εδώ»

Ζάτουνα 30/8/1998
Κωνσταντίνος Στεφανόπουλος
Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.