Τρίτη 9 Απριλίου 2019

ΜΑΣ ''ΤΗΝ ΕΠΕΣΑΝ'' ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΣΚΟΥΠΙΔΕΜΠΟΡΟΙ !!! ΠΟΥ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΝ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΩΣ ''ΕΡΓΑΛΕΙΟ'' ΠΙΕΣΗΣ Ή ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΜΑΣ !!!

ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΑΤΟΥΛΟΝΗΣΙ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΚΟΥΠΙΔΑΔΕΣ ΑΡΑΓΕ ???


Αποτέλεσμα εικόνας για ΒΙΟΑΈΡΙΟ
Σημείωση: η φωτογραφία δεν έχει σχέση με ο,τιδήποτε αναφέρεται στο άρθρο.....απλά με τα ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ !


ΔΙΒΑΣΤΕ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΡΕΛΑΣ ΚΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑΣ ΤΟΥ ΒLOG:

Ήταν το 2016, που ανακάλυψα, πως ένας σκουπιδέμπορας που είχε καταπλεύσει στη περιοχή μας ( με την συνδρομή της αιρετής εξουσίας που διευκόλυνε την επέλασή του, με κάπτυστες ενέργειες και αποφάσεις ) , για να ''πετύχει'' με την εταιρεία του, να βάλει μπρος, ένα σκουπιδοεργοστάσιο καραπαράνομο και προκλητικά καταστροφικό για τον συγκεκριμένο τόπο, είχε στο πρόσφατο - τότε - ενεργητικό του, μια δίωξη για κακουργηματική πράξη, για τη οποία βούιζε το διδίκτυο....
Έγραψα λοιπόν ένα σχετικό άρθρο, αναφέροντας ΟΛΕΣ τις πηγές μου και φωτογραφίες των αναρτήσεων.....για πολλούς λόγους !!!
Αυτό έγινε στις αρχές του 2016.......
Κάπου προς τα ΄μέσα του 2016, ανακαλύπτω μια μέρα στα ΜΗΥΜΑΤΑ ΣΤΟ Φ/Β μια κυρία που μου δήλωνε δικηγόρος του σκουπιδέμπορα, να μου έχει στείλει ΕΞΩΔΙΚΟ ΣΤΟ MESSENGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Επιπλήττοντάς με, για την ανάρτησή μου που προσέβαλε το πελάτη της !!!!
Κι εκτοξεύοντας πλαγίως και εμμέσως απειλές για δίωξή μου....
Αρχικά της ζήτησα να γράψει ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ και να μου πει ΓΙΑΤΙ στράφηκε ο πελάτης της εναντίον μου, αφού εγώ απλά αναμετάδοση αρθρογραφίας έκανα κι ακόμα ΓΙΑΤΙ μου στέλνει εξώδικο στο Φ/Β που είναι πέρα από ΠΑΡΑΝΟΜΟ και ΑΚΥΡΟ και ΕΝΟΧΟΠΟΙΗΤΙΚΟ για τον αποστολέα !!!!
Μου είπε πως όλες οι αναρτήσεις που έχω υπ΄ όψη μου είχαν κατέβει μετά από ανάλογες οχλήσεις στους διαχειριστές των sites !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΨΕΜΑ , ΤΟ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΑ ΚΑΙ ΚΡΑΤΗΣΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ !!! 
Σταμάτησε για δύο χρόνια κι επανήλθε κοντά στο τέλος φθινοπώρου του 2018......
ΕΓΩ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ.......
Με μπλόκαρε όταν αγρίεψα, ίσως για να μη βρίσκω τις συνομιλίες μας, χωρίς να έχει σκεφθεί πιθανά, πως τις κρατώ σε φωτογραφημένη οθόνη, που φαίνεται ημέρα, ώρα, έτος κτλ κτλ κτλ
Μετά εμφανίστηκε μια άλλη κυρία, δικηγόρος, η οποία με κάλεσε στο κινητό μου (!!!!!!) που ΔΕΝ είναι δημοσιευμένο πουθενά, αφού ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ !!!!!
Μου ζήτησε τα ίδια, της είπα τα ίδια κι όταν μου επανέλαβε πως όλες οι αναρτήσεις έχουν πλέον κατέβει, της ζήτησα 2 μέρες χρόνο, να το διαπιστώσω κι εγώ και της είπα , αν δει πως δεν το κατεβάζω, να μου στείλει ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΕΞΩΔΙΚΟ ΜΕ ΚΛΗΤΗΡΑ.
Μετά για 4- 5 μήνες ΣΙΩΠΗ.....
Πριν 10 μέρες βρήκα ΚΛΗΣΗ ΝΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΣΤΗ ΑΝΑΚΡΙΤΡΙΑ ΤΡΙΠΟΛΗΣ, για την υπόθεση αυτή.
Πήγα κι πήρα προθεσμία και τη δικογραφία !!!
Ο σκουπιδέμπορας μου έχει καταθέσει ΕΓΚΛΗΣΗ στη περιοχή του........ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2019 !!!!!
Γράφει ένα σκασμό ΨΕΜΑΤΑ ΑΥΤΑΠΟΔΕΙΚΤΑ.....
ΑΛΛΑ
Το θέμα το δικό μου είναι άλλο, το εξής :
Λέει ο τύπος,το καταθέτει εγγράφως δηλαδή, πως έχει εδώ και καιρό ενημερωθεί για το άρθρο μου......
Λέει ακόμα πως του προσβάλλω τα ευαίσθητα προσωπικά του δεδομένα, επειδή, δημοσιεύω μια φωτογραφία του χωρίς την άδειά του, που φιγουράρει ακόμα και ΤΩΡΑ στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ χωρίς να αναφέρεται η ειδική άδειά του προς το συγκεκριμένο site !!!
Λέει πολλά που δεν με νοιάζουν.
ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ ...... ΣΤΑ ΠΕΡΙ ΕΓΚΛΗΣΕΩΣ !!
Λέει λοιπόν στο άρθρο 117 πως όποιος καταθέτει ΕΓΚΛΗΣΗ κατά προσώπου, έχει δικαίωμα το κάνει εντός 3μήνου, από την ώρα που πληροφορείται και λαμβάνει γνώση για την παράνομη πράξη αυτού που κατηγορεί !!!
Αλλιώς η ΕΓΚΛΗΣΗ είναι άκυρη.......και πουθενά δεν αναφέρονται εξαιρέσεις περιπτώσεων, από το νόμο (λένε οι νομικοί που ξέρουν) !!!

Το θέμα μου λοιπόν είναι πως ενώ ο σκουπιδέμπορας, αναφέρει με σαφήνεια πως ΕΛΑΒΕ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΜΟΥ ΤΟΥ 2016 
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΕΕΙ ΠΟΤΕ.......
ΑΛΛΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΩΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΩ (κι επικαλείται και τις πολλές οχλήσεις μου από τη δικηγόρο του), πηγαίνει στην εισαγγελία της περιοχής του τον ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2019 και καταθέτει κατά εμού ΕΓΚΛΗΣΗ και ο εισαγγελέας, ΔΕΝ ΤΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΟΤΕ ΕΛΑΒΕ ΓΝΩΣΗ........ΑΦΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΑΡΓΗΣΕ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.......ΚΙ ΑΚΟΜΑ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΑΡΘΡΟ - ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ 2016 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑΝΤΙ να συμβούν τα αυτονόητα, για το μεγαλέμπορα του ΣΚΟΥΠΔΙΟΥ φραγκάτο και ιλουστρασιόν, σχηματίζεται ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ και τη στέλνουν στην ΤΡΙΠΟΛΗ για να κληθώ να δώσω εξηγήσεις !!!
ΝΑ ΔΩΣΩ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙ....... 
ΑΛΛΑ
ΘΑ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΩΣ Ο ΤΥΠΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΕΙ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΕΚΒΙΑΣΕΙ 'Η ΝΑ ΜΕ ΦΟΒΙΣΕΙ.....ΑΦΟΥ Η ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ, ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΕΞΩΔΙΚΟ ΣΤΟ ΜESSENGER ΤΟ 2016 !!!!!!!!
ΑΡΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ !!!!
ΑΠΟ ΤΟ 2016 !!!!
ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ ΨΕΜΑΤΑ ΣΤΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΤΟΥ, ΟΠΟΥ ΜΕ ΜΗΝΥΣΕ !!!!
ΚΙ ΕΧΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΩΡΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΟΘΟΝΗΣ......

Υ.Γ.
Λέω να δημοσιεύσω μια μέρα μια αναλυτική κατάσταση των προσωπκών του δεδομένων, που έχουν μπουκώσει το διαδίκτυο και δεν αφορούν σε μια φωτό προφίλ του, χιλιοδημοσιευμένη σαν τη δική μου.......αλλά σε πολύ προσωπικές του στιγμές, όπως - ας πούμε - όταν χουφτώνει την γκόμενά του !!!!!!
Και για τις οποίες ΠΟΤΕ δεν κάτέθεσε μήνυση ή έγκληση σε κανέναν.
Προβλέπω μεγάλη πλάκα.......γενικώς με το φιλαράκι του ΠΕΤΡΟΥ .......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.