ΔΡΟΜΟΣ ΓΥΘΕΙΟΥ- ΑΡΕΟΠΟΛΗΣ - ΓΕΡΟΛΙΜΕΝΑ .......
Η ΝΕΑ ΠΑΤΕΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΤΑΜΙΕΥΘΟΥΝ ΟΟΟΟΟΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ???
Η ''ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ'' ΤΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ.......ΣΕ ''ΦΑΣΕΙΣ'' !!!
ΜΕ 2 ΦΑΣΕΙΣ ΕΡΓΟΥ......ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ Ο ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ !!!
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΤΙ ΛΕΕΙ ???
Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΕΣΠΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ???
Η ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΜΕ ΠΟΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ''ΕΚΡΙΝΕΙ'' ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΩΣ ''ΝΟΜΙΜΑ'' ??? ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΗΠΩΣ ???
Στη αρχική ταμπέλα του πολύπαθου δρόμου ΓΥΘΕΙΟ - ΑΡΕΟΠΟΛΗ - ΓΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ, που είχε ΑΡΧΙΚΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ 12.388.000 ΕΥΡΏ (https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%924%CE%9B%CE%9E7%CE%9B1-60%CE%92?inline=true)
και που ανατέθηκε στη ΚΑΣΤΑΤ ΑΤΕ ( σε .....κοινοπραξία φυσικά με άλλες εταιρείες!!!) λόγω της μεγαλύτερης ΕΚΠΤΩΣΗΣ όπως ορίζεται στις διαγωνιστικές διαδικασίες των έργων......
βλέπουμε καταφανέστατα, την ΑΛΛΟΙΩΣΗ της πινακίδας και τη διόρθωσή της σε ΦΑΣΗ Α' και ΠΟΣΟ 7.145.678,80 ΕΥΡΩ ( ΤΟ...,80 έχει ενδιαφέρον να μάθουμε πως βγαίνει !!!) και πληρώθηκε από το ΕΣΠΑ 2007-2013....
ΑΛΛΑ
δίπλα ακριβώς έχει προστεθεί νέα πινακίδα, με ΝΕΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ της ''Β' ΦΑΣΗΣ'' ( που ΔΕΝ αναφέρεται πουθενά στην αρχική του διακήρυξη ) του έργου και που ανέρχεται στο ποσό των 5.8811.761,75 ΕΥΡΩ ( κι εδώ το δεκαδικό μέρος βγάζει μάτι !!!) και πληρώνεται από το νέο ΕΣΠΑ 2014-2020 !!!!
Ειναι ορατή η ''ΔΙΟΡΘΩΣΗ'' στη αρχική ταμπέλα του έργου, ως προς το ποσό του προϋπολογισμού, κυρίως όμως, ως προς τις ........''ΦΑΣΕΙΣ'' !!!
Ρωτώντας μηχανικούς που ξέρουν από δημόσια έργα, μάθαμε πως η.....''ΦΑΣΗ'' δεν είναι προσδιορίσιμο μέγεθος έργου και αφήνει όλα τα περιθώρια για..''ταρζανιές'' στη χρηματοδότηση του έργου, σε όποιο μπορεί να το πράξει......
ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΣΟΥΛΤΝΑΤΟ ΤΗΣ ΜΥΘΙΚΗΣ ΤΑΤΟΥΛΟΝΗΣΟΥ, ΝΑ ΜΑΣ ΔΗΛΩΣΕΙ ΠΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΠΗΡΕ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΤΑΤΟΥΛΗ......ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΔΡΟΜΟ
ΚΑΙ
ΠΟΣΟ ΜΗΚΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΕΧΕΙ ΦΤΙΑΞΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 2012 ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΕΡΓΟΛΑΒΙΑ ???
ΑΚΟΜΑ
ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ''ΔΙΟΡΘΩΣΗ'' ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΕ ....''ΦΑΣΕΙΣ'' ???
Η ΝΕΑ ΠΑΤΕΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΤΑΜΙΕΥΘΟΥΝ ΟΟΟΟΟΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ???
Η ''ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ'' ΤΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ.......ΣΕ ''ΦΑΣΕΙΣ'' !!!
ΜΕ 2 ΦΑΣΕΙΣ ΕΡΓΟΥ......ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ Ο ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ !!!
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΤΙ ΛΕΕΙ ???
Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΕΣΠΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ???
Η ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΜΕ ΠΟΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ''ΕΚΡΙΝΕΙ'' ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΩΣ ''ΝΟΜΙΜΑ'' ??? ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΗΠΩΣ ???
Στη αρχική ταμπέλα του πολύπαθου δρόμου ΓΥΘΕΙΟ - ΑΡΕΟΠΟΛΗ - ΓΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ, που είχε ΑΡΧΙΚΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ 12.388.000 ΕΥΡΏ (https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%924%CE%9B%CE%9E7%CE%9B1-60%CE%92?inline=true)
και που ανατέθηκε στη ΚΑΣΤΑΤ ΑΤΕ ( σε .....κοινοπραξία φυσικά με άλλες εταιρείες!!!) λόγω της μεγαλύτερης ΕΚΠΤΩΣΗΣ όπως ορίζεται στις διαγωνιστικές διαδικασίες των έργων......
βλέπουμε καταφανέστατα, την ΑΛΛΟΙΩΣΗ της πινακίδας και τη διόρθωσή της σε ΦΑΣΗ Α' και ΠΟΣΟ 7.145.678,80 ΕΥΡΩ ( ΤΟ...,80 έχει ενδιαφέρον να μάθουμε πως βγαίνει !!!) και πληρώθηκε από το ΕΣΠΑ 2007-2013....
ΑΛΛΑ
δίπλα ακριβώς έχει προστεθεί νέα πινακίδα, με ΝΕΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ της ''Β' ΦΑΣΗΣ'' ( που ΔΕΝ αναφέρεται πουθενά στην αρχική του διακήρυξη ) του έργου και που ανέρχεται στο ποσό των 5.8811.761,75 ΕΥΡΩ ( κι εδώ το δεκαδικό μέρος βγάζει μάτι !!!) και πληρώνεται από το νέο ΕΣΠΑ 2014-2020 !!!!
Ειναι ορατή η ''ΔΙΟΡΘΩΣΗ'' στη αρχική ταμπέλα του έργου, ως προς το ποσό του προϋπολογισμού, κυρίως όμως, ως προς τις ........''ΦΑΣΕΙΣ'' !!!
Ρωτώντας μηχανικούς που ξέρουν από δημόσια έργα, μάθαμε πως η.....''ΦΑΣΗ'' δεν είναι προσδιορίσιμο μέγεθος έργου και αφήνει όλα τα περιθώρια για..''ταρζανιές'' στη χρηματοδότηση του έργου, σε όποιο μπορεί να το πράξει......
ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΣΟΥΛΤΝΑΤΟ ΤΗΣ ΜΥΘΙΚΗΣ ΤΑΤΟΥΛΟΝΗΣΟΥ, ΝΑ ΜΑΣ ΔΗΛΩΣΕΙ ΠΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΠΗΡΕ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΤΑΤΟΥΛΗ......ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΔΡΟΜΟ
ΚΑΙ
ΠΟΣΟ ΜΗΚΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΕΧΕΙ ΦΤΙΑΞΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 2012 ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΕΡΓΟΛΑΒΙΑ ???
ΑΚΟΜΑ
ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ''ΔΙΟΡΘΩΣΗ'' ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΕ ....''ΦΑΣΕΙΣ'' ???
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.