Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2018

ΑΠΟΚΑΘΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΤΑΤΟΥΛΗ ....ΟΙ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΤΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. !!! Ο ΕΝΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΤΟΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ ΕΡΗΜΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ....ΣΤΟ ΘΡΟΝΟ ΤΟΥ ΣΟΥΛΤΑΝΑΤΟΥ !!!

ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ ΑΠΟΨΕ Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΧΡΟΝΑΣ !!!



ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΟΥΛΤΑΝΟ ΤΟΥ ΜΟΡΕΩΣ.....ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ
ΑΛΛΑ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΕΤΡΟΕΠΕΙΑ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΗΣ.......

H Nέα Δημοκρατία με συντονισμένο και καλά δρομολογημένο σχέδιο, τον αποδυναμώνει από τους συμβούλους που ανήκουν στον χώρο της, δημιουργώντας ταυτόχρονα, τεράστιο πρόβλημα στην λήψη οποιασδήποτε απόφασης, αφού η πλειοψηφία του Πέτρου, δεν κλυδωνίζεται απλά, αλλά είναι ήδη χαμένη......

Τώρα ο Πέτρος, έχει κρεμαστεί από την αντιπολίτευση, για να περάσει το ο,τιδήποτε στο ΠΕΣΥΠ....
ΑΦΟΥ
Έχει μόνον 22 συμβούλους, οι οποίοι εντός των επόμενων ημερών, θα μείνουν περί τους 15 σύμφωνα με τις πληροφορίες μας.....

ΑΠΟΚΑΘΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΣΟΥΛΤΑΝΟΥ......ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ !!!

Διαβάστε την επιστολή του Περιφερειακού συμβούλου Μεσσηνίας προσκείμενου στη Ν.Δ. κ ΑΓΓΕΛΟΥ ΧΡΟΝΑ :


Προς Πρόεδρο Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου

κ.Ηλία Στρατηγάκο

Κοιν: Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Πέτρο Τατούλη

Μέλη Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου



       Με την παρούσα επιστολή θέλω να δηλώσω –καταθέσω την ανεξαρτητοποίησή μου από την παράταξη «Νέα Πελοπόννησος» του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη.

Λόγοι πολιτικοί μου επιβάλλουν να προβώ στην ανεξαρτητοποίησή μου από την παράταξη με την οποία εξελέγην Περιφερειακός Σύμβουλος Μεσσηνίας στις περιφερειακές εκλογές του 2014.

Δηλώνω πως μέχρι τη λήξη της θητείας μου θα παραμείνω ως ανεξάρτητος Περιφερειακός Σύμβουλος Μεσσηνίας, στη θέση που με έστειλαν οι συμπατριώτες μου Μεσσήνιοι και θα στηρίζω κάθε απόφαση που θα είναι προς όφελος των πολιτών της Πελοποννήσου.

Κλείνοντας την παρούσα δήλωσή μου θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη για τον ορισμό μου ως Εντεταλμένου Συμβούλου για θέματα Δημόσιας Υγείας στην ΠΕ Μεσσηνίας.


Με εκτίμηση

Άγγελος Χρονάς


Ανεξάρτητος Περιφερειακός Σύμβουλος Μεσσηνίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.