ΠΟΣΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΝΑ ΧΩΝΕΨΟΥΝ ΠΙΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ???
ΠΟΙΟ ΕΡΓΟ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ???
Ο ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ, ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΣΗΜΑΝΣΗΣ.....
ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ''ΕΡΓΟ'' ΠΟΥ ''ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΚΕ'' ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΑΠΟ ΠΡΙΝ !!!
ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.......
ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ.....
ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΙΣΧΗ.....
Πριν 40 μέρες περίπου, ο αντιπεριφερειάρχης Αρκαδίας, συνοδευόμενος από τα γνωστά ΜΜΕ που τον ακολουθούν κατά πόδας, δήλωνε ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ, στον περιβόητο δρόμο ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ - ΚΑΡΥΤΑΙΝΑΣ ( έργο της ΚΑΣΤΑΤ , εταιρείας του αδερφού και των παιδιών του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου ΠΕΤΡΟΥ ΤΑΤΟΥΛΗ ) πως ο πολύπαθος δρόμος ''τελειώνει'' ....
Ακούστε τον :
Ελάχιστες μέρες μετά, κάναμε ''αυτοψία''.....με ΟΔΕΥΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ, από Μεγαλόπολη προς ΚΑΡΥΤΑΙΝΑ και ιδού το αποτέλεσμα το....φωτογραφικό και το διοικητικό μπέρδεμα προς όφελος του εργολάβου :
http://orthologika.blogspot.gr/2017/10/blog-post_19.html
Ανάλυση του ''φαινομένου'' του συγκεκριμένου έργου, που έχει γίνει παραμύθι δίχως τέλος, είχαμε δώσει πολλές φορές, μια σημαντική έρευνά μας όμως ήταν αυτή του Μαρτίου 2017, όπου αποκαλύπτεται όλο το παρασκηνιακό παιχνίδι των υπηρεσιών (!!!!) που δίνουν όλες τις διευκολύνσεις στον αδερφό του ''αδερφού'' και τον πριμοδοτούν διοικητικά, στις ενέργειές του, να κατέχει την εργολαβία ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΡΓΟ !!!
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟΥ ΜΑΡΤΙΟΥ :
http://orthologika.blogspot.gr/2017/03/blog-post_17.html
Σήμερα ΞΑΝΑ βρεθήκαμε στον ίδιο δρόμο !!!
Και ιδού τα έργα που γίνονται εκεί.....και ''τελειώνουν'' κατά τις δηλώσεις του αντιπεριφερειάρχη Αρκαδίας .....
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ !!!
ΚΑΝΕΝΑ ΕΡΓΟ.....ΚΑΜΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.....ΚΑΝΕΝΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ......ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΟΥΤΕ ΚΟΚΚΟΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ.....500 ΜΕΤΡΑ ΔΗΛΑΔΗ....
.
Το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ όλης αυτής της φιέστας του τάχα έργου που γίνεται.....είναι η ίδια η στροφή της Πλάκας , όπου έπεσε και η άσφαλτος και πήγε για συνέντευξη επί τόπου ο αντιπεριφερειάρχης Αρκαδίας .....
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΤΡΟΦΗ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ :
Τι μοναδικό έργο που έχει γίνει στο δρόμο, είναι η ΕΠΙΧΩΜΑΤΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΥΨΩΣΗ της στροφής της Πλάκας, που ήταν και το σημείο της πιο σημαντικής κατολίσθησης του δρόμου.........αφού είχε ανοίξει ο εργολάβος εκατέρωθεν βαθιά αυλάκια λίγο πριν παρατήσει το έργο, τον περασμένο Δεκέμβριο .......
Το καλοκαίρι ο δρόμος ( στο επίμαχο σημείο της στροφής της ΠΛΑΚΑΣ ) παρουσίαζε την κάτωθι ΑΘΛΙΑ εικόνα :
Οι παρεμβάσεις για την διασφάλιση των κατολισθήεων, σύμφωνα με μηχανικούς δημοσίων έργων που ζητήσαμε τη γνώμη τους, είναι αστείες αν δεν είναι απαράδεκτες και επικίνδυνες, αφού δεν διασφαλίζουν την σταθερότητα του δρόμου που παραμένει ΥΠΕΡΥΨΩΜΕΝΟΣ και ΜΠΑΖΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΧΩΜΑΤΑ !!!
Η στροφή της Πλάκας δε, είναι εντελώς ανασφαλής αφήνοντας ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΥΣ τους οδηγούς, αλλά και το οδόστρωμα, που στην πρώτη καταρρακτώδη βροχή, θα κυλίσει στην κατωφέρεια και θα απλωθεί στα χωράφια τριγύρω.......
ΠΟΙΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΕΠΕΒΛΕΨΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ???
ΠΟΙΟΙ ΕΠΙΤΕΛΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΣΟΥΛΤΑΝΑΤΟΥ, ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ???
ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ???
ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΕΣ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΜΠΟΥΣΟΥΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΓΚΡΙΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΕΡΓΑ ???
Να τις διαβάσουμε κι εμείς ....για να επιμορφωθούμε επιτέλους και να μη γκρινιάζουμε συνέχεια, με τις εμπνευσμένες πρωτοπορίες της ΚΑΣΤΑΤ .......
ΠΟΙΟ ΕΡΓΟ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ???
Ο ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ, ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΣΗΜΑΝΣΗΣ.....
ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ''ΕΡΓΟ'' ΠΟΥ ''ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΚΕ'' ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΑΠΟ ΠΡΙΝ !!!
ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.......
ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ.....
ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΙΣΧΗ.....
Πριν 40 μέρες περίπου, ο αντιπεριφερειάρχης Αρκαδίας, συνοδευόμενος από τα γνωστά ΜΜΕ που τον ακολουθούν κατά πόδας, δήλωνε ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ, στον περιβόητο δρόμο ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ - ΚΑΡΥΤΑΙΝΑΣ ( έργο της ΚΑΣΤΑΤ , εταιρείας του αδερφού και των παιδιών του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου ΠΕΤΡΟΥ ΤΑΤΟΥΛΗ ) πως ο πολύπαθος δρόμος ''τελειώνει'' ....
Ακούστε τον :
Ελάχιστες μέρες μετά, κάναμε ''αυτοψία''.....με ΟΔΕΥΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ, από Μεγαλόπολη προς ΚΑΡΥΤΑΙΝΑ και ιδού το αποτέλεσμα το....φωτογραφικό και το διοικητικό μπέρδεμα προς όφελος του εργολάβου :
http://orthologika.blogspot.gr/2017/10/blog-post_19.html
Ανάλυση του ''φαινομένου'' του συγκεκριμένου έργου, που έχει γίνει παραμύθι δίχως τέλος, είχαμε δώσει πολλές φορές, μια σημαντική έρευνά μας όμως ήταν αυτή του Μαρτίου 2017, όπου αποκαλύπτεται όλο το παρασκηνιακό παιχνίδι των υπηρεσιών (!!!!) που δίνουν όλες τις διευκολύνσεις στον αδερφό του ''αδερφού'' και τον πριμοδοτούν διοικητικά, στις ενέργειές του, να κατέχει την εργολαβία ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΡΓΟ !!!
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟΥ ΜΑΡΤΙΟΥ :
http://orthologika.blogspot.gr/2017/03/blog-post_17.html
Σήμερα ΞΑΝΑ βρεθήκαμε στον ίδιο δρόμο !!!
Και ιδού τα έργα που γίνονται εκεί.....και ''τελειώνουν'' κατά τις δηλώσεις του αντιπεριφερειάρχη Αρκαδίας .....
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ !!!
ΚΑΝΕΝΑ ΕΡΓΟ.....ΚΑΜΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.....ΚΑΝΕΝΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ......ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΟΥΤΕ ΚΟΚΚΟΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ.....500 ΜΕΤΡΑ ΔΗΛΑΔΗ....
.
Το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ όλης αυτής της φιέστας του τάχα έργου που γίνεται.....είναι η ίδια η στροφή της Πλάκας , όπου έπεσε και η άσφαλτος και πήγε για συνέντευξη επί τόπου ο αντιπεριφερειάρχης Αρκαδίας .....
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΤΡΟΦΗ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ :
Τι μοναδικό έργο που έχει γίνει στο δρόμο, είναι η ΕΠΙΧΩΜΑΤΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΥΨΩΣΗ της στροφής της Πλάκας, που ήταν και το σημείο της πιο σημαντικής κατολίσθησης του δρόμου.........αφού είχε ανοίξει ο εργολάβος εκατέρωθεν βαθιά αυλάκια λίγο πριν παρατήσει το έργο, τον περασμένο Δεκέμβριο .......
Το καλοκαίρι ο δρόμος ( στο επίμαχο σημείο της στροφής της ΠΛΑΚΑΣ ) παρουσίαζε την κάτωθι ΑΘΛΙΑ εικόνα :
Οι παρεμβάσεις για την διασφάλιση των κατολισθήεων, σύμφωνα με μηχανικούς δημοσίων έργων που ζητήσαμε τη γνώμη τους, είναι αστείες αν δεν είναι απαράδεκτες και επικίνδυνες, αφού δεν διασφαλίζουν την σταθερότητα του δρόμου που παραμένει ΥΠΕΡΥΨΩΜΕΝΟΣ και ΜΠΑΖΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΧΩΜΑΤΑ !!!
Η στροφή της Πλάκας δε, είναι εντελώς ανασφαλής αφήνοντας ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΥΣ τους οδηγούς, αλλά και το οδόστρωμα, που στην πρώτη καταρρακτώδη βροχή, θα κυλίσει στην κατωφέρεια και θα απλωθεί στα χωράφια τριγύρω.......
ΠΟΙΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΕΠΕΒΛΕΨΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ???
ΠΟΙΟΙ ΕΠΙΤΕΛΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΣΟΥΛΤΑΝΑΤΟΥ, ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ???
ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ???
ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΕΣ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΜΠΟΥΣΟΥΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΓΚΡΙΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΕΡΓΑ ???
Να τις διαβάσουμε κι εμείς ....για να επιμορφωθούμε επιτέλους και να μη γκρινιάζουμε συνέχεια, με τις εμπνευσμένες πρωτοπορίες της ΚΑΣΤΑΤ .......
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.