Παρασκευή, 18 Δεκεμβρίου 2015

Ο ΑΔΗΦΑΓΟΣ ΜΟΡΕΑΣ ΚΑΤΑΠΙΝΕΙ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ !!! ΑΠΟ 847.000.000,00 ΕΥΡΩ ΤΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ, ΕΦΘΑΣΕ ΣΤΟ 1.440.000.000,00 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ !!!

ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ Ο ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΙΚΟΣ ΧΟΥΝΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΜΙΣΙΟΝ ΚΑΙ ΖΗΤΑΕΙ ΕΛΕΓΧΟ !!!

Υπερχρηματοδότηση στον αυτοκινητόδρομο Μορέα


Είχε προϋπολογισμό 847 εκατ., έχει μέχρι σήμερα στοιχίσει 1,44 δις και κατατέθηκε στη Βουλή πρόταση για επιπλέον εκατοντάδες εκατομμύρια καταγγέλλει ο Νίκος Χουντής. Υπερχρηματοδότηση στον αυτοκινητόδρομο Μορέα – Χάσαμε 70 εκατ. ευρώ ελέω Σουφλιά

Τα στοιχεία, τα οποία απουσιάζουν από τον φάκελο που κατέθεσε η ελληνική κυβέρνηση στη Βουλή την προηγούμενη Κυριακή, και ψηφίζεται σήμερα, σχετικά με το υπερχρηματοδοτημένο έργο του οδικού άξονα του Μορέα (Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα & Λεύκτρο-Σπάρτη), ζητάει με ερώτησή του προς την Κομισιόν, ο Νίκος Χουντής. Όπως τονίζει στην ερώτησή του ο ευρωβουλευτής της Λαϊκής Ενότητας, «το έργο ξεκίνησε με ποσό κατασκευής κατ` αποκοπή 847 εκατομμυρίων ευρώ, μέχρι σήμερα έχει απορροφήσει 1,44 δις ευρώ και ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί».
Αφού σημειώνει ότι, «η λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου είναι επιδοτούμενη και η επιδότησή του έχει ξεκινήσει από το 2010, όταν βρισκόταν ακόμη στο πολύ αρχικό στάδιο κατασκευής», καλεί την Κομισιόν να δώσει ένα πλήρες «ιστορικό της μέχρι τώρα πορείας του έργου και των σχετικών χρηματοδοτήσεων (ευρωπαϊκή χρηματοδότηση, εθνική χρηματοδότηση, εγγυήσεις δανείων από ΕΤΕπ, εισπράξεις από διόδια, δηλωθείσα ιδία συμμετοχή, κλπ)» και να το συγκρίνει με το φυσικό αντικείμενο που έχει εκτελεστεί μέχρι σήμερα.
Ταυτόχρονα, ζητά να πληροφορηθεί αν «έχει υποβληθεί η αναθεώρηση της σύμβασης, που βρίσκεται ενώπιον του ελληνικού κοινοβουλίου, στην Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού, όπως προβλέπεται για τον περί κρατικών ενισχύσεων έλεγχο» και πώς σχολιάζονται τα «περί επιπρόσθετης επιδότησης 330 εκατ., που θα αφορά και σε λειτουργικά έξοδα (χωρίς αυτά να έχουν εγκριθεί από το Δημόσιο), περί ΦΠΑ που θα βαρύνει το Δημόσιο και περί καταβολής του υπόλοιπου της χρηματοδοτικής συμβολής του Δημοσίου (ύψους 51 εκ. ευρώ), πριν ολοκληρωθεί το έργο».

Χάσαμε 70 εκατ. ευρώ ελέω Σουφλιά

Το ελληνικό δημόσιο “έφαγε” πέναλτι 70 εκατομμύρια ευρώ, γιατί ο τότε υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς, είχε αργήσει έξι μήνες να υπογράψει τη σύμβαση για τον αυτοκινητόδρομο Μορέας. Αυτό αποκάλυψε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτης Φάμελλος, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό στο “Κόκκινο 105,5”. Για το ίδιο έργο, το ελληνικό δημόσιο καλούνταν να πληρώσει άλλα 120 εκατομμύρια ευρώ, ως πρόστιμο, ωστόσο η κυβέρνηση πέτυχε τροποποίηση της σύμβασης, με αποτέλεσμα να αποσοβηθεί ο κίνδυνος.
Ο Σ. Φάμελλος ανέφερε ακόμη πως η αντιπολίτευση δημιούργησε χθες στη Βουλή μείζον θέμα, πέρα από τις συμβάσεις των οδικών έργων και για τις ρυθμίσεις λειτουργίας του ΕΣΠΑ. «Πίσω από το διαδικαστικό που δημιούργησε για το ΕΣΠΑ, κρύβεται ότι την προηγούμενη βδομάδα η χώρα μας ήταν η πρώτη χώρα που κατοχύρωσε και πιστοποίησε Οργανισμό για την λειτουργία του ΕΣΠΑ, καμία άλλη χώρα δεν είναι έτοιμη ακόμη διοικητικά να υλοποιήσει το νέο ΕΣΠΑ» παρατήρησε.
Αν εξαιρέσει κανείς τις βάσιμες ή λιγότερο βάσιμες αιτιάσεις που θα μπορούσαν να προβάλουν οι προηγούμενες ηγεσίες του παλιού ΥΠΕΧΩΔΕ, όπως για παράδειγμα τα ελλείμματα στο κομμάτι της εθνικής συμμετοχής, τις εγγυήσεις και τις δικαστικές εμπλοκές με τις ανάδοχες εταιρείες και τις τράπεζες, το έργο θα “έγραφε” συνολικό “παθητικό” 190 εκατομμύρια ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.