Ο ΜΠΕΡΝΤΕΣ ΑΠΟ ΝΑΫΛΟΝ ......ΩΣ ΠΑΡΑΒΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟΝ ΓΕΡΑΝΟ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ (!!!) ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
ΗΤΑΝ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΑΡΑΦΩΝΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ
ΥΒΡΙΣ ΣΤΗΝ ΑΨΟΓΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ......ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΩΣ ......ΘΕΣΜΟΥ !!!
ΗΤΑΝ ΟΙ ''ΕΥΜΕΝΙΔΕΣ'' ΤΟΥ ΑΙΣΧΥΛΟΥ ΣΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΟΥΣ
ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΗΘΟΠΟΙΟ ΤΗΝ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΓΟΥΛΙΩΤΗ
ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
ΠΡΙΝ ΤΟ ΧΑΡΑΜΑ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ......ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ .
ΕΜΑΣ ΠΟΛΥ ΜΑΣ ΘΥΜΩΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΕΜΙΣΜΑ ΤΟΥ ΝΑΫΛΟΝ, ΠΙΣΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΤΡΑΓΩΔΟ.....
ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΡΧΑΙΑΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ......
ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΥ ΤΟ ΑΤΕΝΙΖΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΗΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΑΡΑΓΕ ???
ΑΝ έπρεπε να κρύψουν το ικρίωμα από μέταλλο, που αργοπεθαίνει εκεί κάμποσα χρόνια ως ''έργα αναστήλωσης και αποκατάστασης του χώρου'', υπήρχαν πάρα πολλά υλικά και τρόποι να κρυφτεί !!!
Μπορούσαν να πάρουν μερικά μέτρα λινάτσα και να ντύσουν το ικρίωμα......ή γάζα.......ή άλλο ευτελές ύφασμα σε λευκό ή γήϊνο χρώμα......
Αυτός ο ΜΠΕΡΝΤΕΣ που πηγαινοερχόταν με το γνωστό ήχο, στην πρωϊνή αύρα , ήταν το πιο ντροπιαστικό έλλειμμα του ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ και όσων έχουν αποστολή να τον υπηρετούν ως θεσμικοί και υπεύθυνοι.......
Διότι ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ χωρίς ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ , είναι ασύλληπτη έννοια.....
Και απορούμε με την κυρία υπουργό που παρίστατο κιόλας στην παράσταση ΕΥΜΕΝΙΔΕΣ το Σάββατο 14-7-2018 ......ΠΩΣ το άντεξε αυτό το χάλι μπροστά στα μάτια της τόση ώρα ???
ΔΕΝ ΝΤΡΑΠΗΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΟ, ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΕ ΑΔΕΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΣ, ΜΕ ΦΟΝΤΟ ΤΟΝ ΜΠΕΡΝΤΕ.....ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΟΣΟ ΜΥΣΤΑΓΩΓΙΚΟ ΧΩΡΟ, ΜΕ ΤΟΣΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΚΑΤΑΝΥΞΗ ???
Οι έχοντες την επίβλεψη του χώρου , δεν είχαν κάποια καλύτερη ιδέα, για την κάλυψη των σιδερικών ???
Το μόνο σίγουρο είναι, πως αυτή η καρικατούρα παραβάν, δεν χρησίμευε, ως μέρος της παράστασης, ούτε είχε ρόλο σκηνικού.....
ΣΚΗΝΙΚΟ ΗΤΑΝ Η ΦΥΣΗ ΚΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ......
Τι να πει κανείς.......
ΗΤΑΝ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΑΡΑΦΩΝΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ
ΥΒΡΙΣ ΣΤΗΝ ΑΨΟΓΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ......ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΩΣ ......ΘΕΣΜΟΥ !!!
ΗΤΑΝ ΟΙ ''ΕΥΜΕΝΙΔΕΣ'' ΤΟΥ ΑΙΣΧΥΛΟΥ ΣΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΟΥΣ
ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΗΘΟΠΟΙΟ ΤΗΝ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΓΟΥΛΙΩΤΗ
ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
ΠΡΙΝ ΤΟ ΧΑΡΑΜΑ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ......ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ .
ΕΜΑΣ ΠΟΛΥ ΜΑΣ ΘΥΜΩΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΕΜΙΣΜΑ ΤΟΥ ΝΑΫΛΟΝ, ΠΙΣΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΤΡΑΓΩΔΟ.....
ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΡΧΑΙΑΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ......
ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΥ ΤΟ ΑΤΕΝΙΖΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΗΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΑΡΑΓΕ ???
ΑΝ έπρεπε να κρύψουν το ικρίωμα από μέταλλο, που αργοπεθαίνει εκεί κάμποσα χρόνια ως ''έργα αναστήλωσης και αποκατάστασης του χώρου'', υπήρχαν πάρα πολλά υλικά και τρόποι να κρυφτεί !!!
Μπορούσαν να πάρουν μερικά μέτρα λινάτσα και να ντύσουν το ικρίωμα......ή γάζα.......ή άλλο ευτελές ύφασμα σε λευκό ή γήϊνο χρώμα......
Αυτός ο ΜΠΕΡΝΤΕΣ που πηγαινοερχόταν με το γνωστό ήχο, στην πρωϊνή αύρα , ήταν το πιο ντροπιαστικό έλλειμμα του ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ και όσων έχουν αποστολή να τον υπηρετούν ως θεσμικοί και υπεύθυνοι.......
Διότι ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ χωρίς ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ , είναι ασύλληπτη έννοια.....
Και απορούμε με την κυρία υπουργό που παρίστατο κιόλας στην παράσταση ΕΥΜΕΝΙΔΕΣ το Σάββατο 14-7-2018 ......ΠΩΣ το άντεξε αυτό το χάλι μπροστά στα μάτια της τόση ώρα ???
ΔΕΝ ΝΤΡΑΠΗΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΟ, ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΕ ΑΔΕΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΣ, ΜΕ ΦΟΝΤΟ ΤΟΝ ΜΠΕΡΝΤΕ.....ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΟΣΟ ΜΥΣΤΑΓΩΓΙΚΟ ΧΩΡΟ, ΜΕ ΤΟΣΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΚΑΤΑΝΥΞΗ ???
Οι έχοντες την επίβλεψη του χώρου , δεν είχαν κάποια καλύτερη ιδέα, για την κάλυψη των σιδερικών ???
Το μόνο σίγουρο είναι, πως αυτή η καρικατούρα παραβάν, δεν χρησίμευε, ως μέρος της παράστασης, ούτε είχε ρόλο σκηνικού.....
ΣΚΗΝΙΚΟ ΗΤΑΝ Η ΦΥΣΗ ΚΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ......
Τι να πει κανείς.......
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.