Πέμπτη, 30 Μαρτίου 2017

ΡΟΥΣΦΕΤΙ ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΕΡΓΟΛΑΒΟ !!! 330 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΜΑΣ .....ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΟΥ ΜΠΟΜΠΟΛΑ !!!!

 ΕΙΤΕ ΕΤΣΙ ΕΙΤΕ ΑΛΛΙΩΣ, Ο ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ......
ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΟΜΠΟΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΟΡΕΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΥΠΕΡΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΤΡΙΠΟΛΗ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΟΥΣΑΝ ΤΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ !!!
ΠΙΟ ''ΑΡΙΣΤΕΡΑ'' ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ !!!!

ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΜΕ (Ν)ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΣΠΙΡΤΖΗ........






















Ποιός μας βεβαίωσε πως θα πατάξει την υπερφορολόγηση και τα βάρη από τις πλάτες μας ???
Ο ''αριστερός''  πρωθυπουργός και η κυβέρνησή του ???
Ας πάρουμε τώρα μια λυπητερή  της τάξεως τον 330.000.000 ευρώ......επειδή ο ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ, έχει ΔΙΑΦΥΓΟΝΤΑ ΚΕΡΔΗ, από την κρίση και δεν βγάζει αυτά που είχε υπολογίσει από τα ΔΙΟΔΙΑ που δεν πληρώνουμε, γιατί δεν κυκλοφορούμε λόγω φτώχειας !!!
Θα μας τα αρπάξει με μια ΝΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ του ΣΠΙΡΤΖΗ !!!
Που την ψήφισε η ΑΡΙΣΤΕΡΗ Βουλή !!!!

Από τις τσέπες των φορολογούμενων θα αποζημιώνεται πλέον με απόφαση των υπουργών Σπίρτζη και Τσακαλώτου ο όμιλος Μπόμπολα για την ζημιογόνο λειτουργία του οδικού άξονα Τρίπολη-Κόρινθος-Καλαμάτα.

Τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή προβλέπει ότι η λειτουργία του έργου το οποίο διαχειρίζεται η κοινοπραξία Μορέας θα επιδοτείται από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, το οποίο θα καλύπτει με χρήματα των Ελλήνων φορολογούμενων τις ζημιές, εφόσον ο δρόμος δεν βγάζει τα έξοδά του ή δεν έχει κέρδος με βάση τον όγκο διελεύσεων των οχημάτων.

Όπως αναφέρεται στη σχετική τροπολογία, «παρέχεται η δυνατότητα κάλυψης από το εθνικό σκέλος του ΠΔΕ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, της προβλεπόμενης στη σύμβαση παραχώρησης του έργου «Μελέτη-Κατασκευή- Χρηματοδότηση- Λειτουργία-Συντήρηση και Εκμετάλλευση του έργου "Αυτοκινητόδρομος Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα και Κλάδος Λεύκτρο- Σπάρτη (ν.3559/2007)", δαπάνης  η οποία προκαλείται από την υποχρέωση του Δημοσίου για την επιδότηση λειτουργίας και την πρόσθετη επιδότηση λειτουργίας του παραχωρησιούχου, που καταβάλλεται κατά τα ειδικότερα οριζόμενα».

Στην ουσία η κυβέρνηση έρχεται με τη συγκεκριμένη τροπολογία να ενεργοποιήσει ρήτρα της σύμβασης παραχώρησης του έργου με την οποία διασφαλίζει την κερδοφορία της κοινοπραξίας Άκτωρ-J&P Άβαξ -Intracom Συμμετοχών εφόσον τα έσοδα της πέφτουν κάτω από ένα συγκεκριμένο κατώφλι.
Η συγκεκριμένη επιδότηση δεν μπορεί να δοθεί μέσω ΕΣΠΑ καθώς τα κοινοτικά προγράμματα χρηματοδοτούν μόνο τις φάσεις των μελετών και της κατασκευής των έργων, αλλά όχι το στάδιο της λειτουργίας τους με αποτέλεσμα πλέον το όποιο κόστος προκύψει από τον όγκο διέλευσης οχημάτων, να το επωμίζεται το Δημόσιο. 

Η συγκεκριμένη απόφαση είναι ακόμη μια από αυτές που ο ΣΥΡΙΖΑ θεωρούσε χαριστικές και είχε εξαγγείλει ότι θα καταργήσει.  

Στην αιτιολογική έκθεση της τροπολογίας και στην έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτος δεν αναφέρεται το πιθανό κόστος που θα έχει για τον προϋπολογισμό η συγκεκριμένη επιδότηση προς την Μορέας ΑΕ.

Αλλά βάσει των στοιχείων που έχουν δώσει οι καλά γνωρίζοντες τα απαιτούμενα του ΑΡΧΙΕΡΓΟΛΑΒΟΥ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ , θα είναι 330.000.000 ευρουλάκια !!!

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ !!!

Διαβάστε την ΝΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΕΔΩ :


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.