Πέμπτη 30 Μαΐου 2019

ΜΕ ΕΝΑ ΒΑΘΥ ''ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ'' ΣΤΟΥΣ ΑΡΚΑΔΕΣ.....ΚΟΡΥΦΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙ ΤΑΤΟΥΛΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΗΣ Η κ ΓΙΟΥΛΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ''ΠΡΑΣΙΝΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ''

''ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΙ ΜΟΥ ΨΗΦΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΤΑΤΟΥΛΙΚΟΙ'' ΔΗΛΩΣΕ ΣΤΟ TV SUPER ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΡΑΔΥ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Γιούλη Παπαδοπούλου, κείμενο

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

''Μετά την εκλογική αναμέτρηση της 26ης Μαϊου 2019 που συμμετείχα ως υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος για την Αρκαδία, της παράταξης ''ΠΡΑΣΙΝΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ'', θεωρώ υποχρέωσή μου να στείλω σε ολόκληρη την Αρκαδία, που έλαβα σταυρούς προτίμησης, ένα θερμό ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ.
Στους πολίτες εκείνους που έδωσαν την ψήφο τους σε μένα, εμπιστευόμενοι την δημόσια παρουσία μου, τον λόγο και τις θέσεις μου για τον τόπο μας.
Στους Αρκάδες φίλους μου που πιστεύουν στον αγώνα μου κατά της ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ στην πολιτική ζωή και υπέρ της προστασίας του ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ μας , που το κατέστρεψαν οι διαπλοκές αιρετών και εργολάβων τα τελευταία χρόνια, σχεδόν ανεπνόρθωτα.
Στους άγνωστούς μου ψηφοφόρους και υποστηρικτές, που χωρίς  με γνωρίζουν προσωπικά, έχουν εκτιμήσει τον αγώνα μου και τον χαρακτήρα μου, παρακολουθώντας με ανελλιπώς και ενισχύοντάς με ηθικά και πολιτικά.
Στους αγαπημένους μου συγγενείς και φίλους, που έχουν σταθεί δίπλα μου αγόγγυστα και πάνω απ΄ όλα υποστηρικτικά σε κάθε βήμα μου κυρίως στη τελευταία μου προσπάθεια να εισέλθω στο περιφερειακό συμβούλιο.
Στην ακριβή μου οικογένεια, που περιέβαλε με ΑΓΑΠΗ και ΠΙΣΤΗ την έκθεσή μου στα κοινά, ενισχύοντάς με καθημερινά και μοναδικά με εμπιστοσύνη, αποδοχή και ανάδειξη των στόχων μου.
Στους απίστευτους κρυφούς κι φανερούς οπαδούς των καταγγελτικών μου θέσεων, που κίνησαν γη κι ουρανό να με βρουν προσωπικά και να ζητήσουν μόνοι τους ψηφοδέλτια.....
Τέλος ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και όλους εκείνους που θεώρησαν ''υποχρέωσή'' τους, να δηλώσουν στήριξη, χωρίς ωστόσο να την κάνουν πράξη, επειδή έτσι τους έμαθαν κάποιοι να φέρονται πολιτικά κι αυτοί με την σειρά τους έδωσαν και σε μένα, ένα ακόμα μάθημα ζωής, για την ασυνέπεια των ανθρώπων και την ψευδεπίγραφη συμπαράσταση της ιδιοτέλειάς τους......
Η στάση μου παραμένει αμετακίνητη, απέναντι στον καθένα που σκέφτηκε ή σκέφτεται να υποβαθμίσει τις ζωές μας και τον τόπο μας, για να πετύχει έργα πολυδάπανα και πολυαποδοτικά σε πακέτα χρηματοδότησης χωρίς ουσιαστική ανάπτυξη των πολιτών και τόνωση της τοπικής οικονομίας και παραγωγικότητας, χωρίς ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ χειρισμών και αποδοτικότητας.
Θα είμαι πάντα στις επάλξεις για την ΑΡΚΑΔΙΑ μας , την ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ μας και τους πολίτες της.
Τονίζω ιδιαίτερα, πως κάθε ψήφος που έλαβα είναι καθαρά προσωπική, αφού κανένα συστημικό κόμμα δεν με χρεώθηκε ποτέ και πάνω απ΄ όλα διευκρινίζω, πως κάθε ψήφος που μου δόθηκε είναι εναντίον του ΠΕΤΡΟΥ ΤΑΤΟΥΛΗ, επί της ουσίας.
Ελπίζοντας να απαλλαγεί η Πελοπόννησος, από την παντελώς αποτυχημένη περιφερειακή αρχή, που την βύθισε στα ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ και στην ΠΑΡΑΚΜΗ εύχομαι η 2 Ιουνίου 2019, να είναι μια μέρα σημαντική για την ανατροπή του αλαζόνα και υπερφίαλου πολιτικού υπεύθυνου.''

ΓΙΟΥΛΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Υποψήφια Περιφερειακή σύμβουλος
Π.Ε. ΑΡΚΑΔΙΑΣ
''ΠΡΑΣΙΝΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.