Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021

ΕΔΙΩΞΑΝ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΕ ΥΠΟΘΕΡΜΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΝΥΧΤΑ !!!! ΣΤΟ ΑΘΛΙΟ ΠΑΝΑΡΚΑΔΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ : ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΑΣΧΕΤΩΝ ΜΑΡΙΟΝΕΤΩΝ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ....ΔΙΟΙΚΗΤΑ ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ....ΤΟ ''ΚΥΡΙΕ'' ΔΕΝ ΤΟ ΑΠΕΥΘΥΝΟΥΜΕ ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ.....ΑΙΣΧΟΣ !!!

ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΣΕ ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ, ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΓΕ ΝΥΧΤΑ ΜΕ ΥΠΟΘΕΡΜΙΑ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΠΟΔΡΟΜΗΣ ΝΟΣΗΣΗΣ COVID......

ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΣΤΟ ΚΡΥΟ.....ΩΣΠΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΝ

ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΦΗΜΕΡΕΥΕ.....ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΣ !!!

ΠΛΕΥΡΗ ΑΚΟΥΣ ???

Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΚΟ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ

Ή ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΤΟΛΕΣ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ 

ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΕΕΙΝΟ ΚΑΙ ΤΡΙΣΑΘΛΙΟ ΠΑΡΕΑΚΙ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΤΟΥ.....

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ .....

ΑΝΑΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ 

ΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ, 

ΑΝ Η ΜΗΤΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΘΕΝΟΣ ΝΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΜΕΣΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ???

ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΥΠΟΘΕΡΜΙΑ ΣΕ ΑΠΟΔΡΟΜΗ ΝΟΣΟΥ ΠΟΥ ΡΙΧΝΕΙ ΤΟ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑΣ ΤΟΝ ΑΣΘΕΝΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΡΥΟ ????????

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΤΥΠΟΙ....ΞΕΡΕΤΕ ???

Η ΓΙΑΤΡΟΣ ΠΟΥ ΕΔΙΩΞΕ ΤΗ ΜΑΝΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ.....ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ......

ΟΠΟΙΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΚΙ ΑΝ ΕΧΕΙ....ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΣΑΝΤΗΡΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΟ ΠΑΝΑΡΚΑΔΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ.....


Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ :

Χθες τη νύχτα ο μικρός μου έπαθε σοβαρή υποθερμία...Στις δύο η ώρα τη νύχτα και σε κατάσταση πανικού εγώ πήρα στον ΕΟΔΥ τηλέφωνο(αφού ήταν η τελευταία μέρα της καραντίνας του λόγω covid)..Μου είπαν να πάω γρήγορα το παιδί στο νοσοκομείο...Το πήγα λοιπόν...
Εκεί μια νοσηλεύτρια μας είπε να περιμένουμε έξω για να φωνάξει γιατρό..
Και μετά από αρκετή ώρα (με το παιδί έξω στο κρύο) ήρθε μια γιατρός η οποία μας είπε ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα στο παιδί γιατί απαγορεύεται να βλέπει παιδιά άλλος γιατρός εκτός του παιδιάτρου....Και παιδίατρος δεν είχε εφημερία χθες τη νύχτα....
Μου είπε να πάρω ασθενοφόρο και να πάω καλύτερα στη Καλαμάτα....
Δεν με κοιτούσε η γιατρός...μου μιλούσε με σκυμμένο κεφάλι... Ίσως ντρεπόταν...
Στα σοβαρά εκείνη την ώρα μου ήρθε να χτυπήσω το κεφάλι μου στο τοίχο...
Να πάρω ασθενοφόρο για υποθερμία.....
Γιατί δεν υπήρχε γιατρός στο νοσοκομείο μιας μεγάλης πόλης ....Στο νοσοκομείο ενός ολόκληρου νομού....
Δεν υπήρχε παιδίατρος σε μια εποχή που τα σχολεία της Τρίπολης είναι γεμάτα covid....
Που μπορεί ένα μωρό τη νύχτα να πάθει οξεία λαρυγγίτιδα καθώς είναι η εποχή της...
Να ακούτε τους γιατρούς ακούμε και να μην το παίζουμε εμείς γιατροί....
Πολύ σωστά!!!Που είναι οι γιατροί όμως???
Εγώ με παραδοσιακούς τρόπους συνέφερα το παιδί μου....
Σας το γραψα γιατί χθες ήταν το παιδί με θερμοκρασία 34,5 που έμεινε εκτός νοσοκομείου...
Αύριο μπορεί να μείνει εκτός ένα παιδί που αιμορραγεί....
Σας το γραψα γιατί πρέπει να αντιδράσουμε!!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.