Δευτέρα 25 Μαρτίου 2019

Ο ΠΕΤΡΟΣ ΤΑΤΟΥΛΗΣ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΒΑΖΕΙ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ, ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΜΕ ΚΩΛΥΜΑ ΕΚΛΟΓΙΜΟΤΗΤΑΣ !!!

ΔΕΝ ΕΜΑΘΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ 2014, ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΚΥΡΩΘΚΕ Η ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ.
ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΙΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΕΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑ
ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ
κ ΙΩΑΝΝΗ ΦΡΑΓΚΕΑ............


Με περισσό θράσος ο σουλτάνος του Μορέως ανακοινώνει σαν υποψήφιό του, άτομο που έχει ΚΩΛΥΜΑ ΕΚΛΟΓΙΜΟΤΗΤΑΣ, βάσει της κειμένης Νομοθεσίας, την οποία προκλητικά και απαξιωτικά παριστάνει πως αγνοεί !!!
Θυμίζουμε πως το ίδιο έργο το ζήσαμε και το 2014, πάλι με τον ΠΕΤΡΟ ΤΑΤΟΥΛΗ και τον τότε υποψήφιό του ΝΙΚΟ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟ που τελικά δεν εξελέγη , αφού έφτασε μέχρι το ΣτΕ κι έχασε τη έδρα, λόγω ασυμβίβαστου......http://orthologika.blogspot.com/2015/09/blog-post_53.html

Για μια ακόμα φορά, ο σουλτάνος του Μορέως, μας πλασάρει ως υποψήφιό του, άτομο που ΔΕΝ μπορεί να συμμετάσχει στις εκλογές στην Περιφέρεια Πελοποννήσου......τον κ. ΦΡΑΓΚΕΑ ΙΩΑΝΝΗ.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που είναι δημοσιευμένα και διαθέσιμα στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ στο ΓΕ.ΜΗ. ( Γενικό Εμπορικό Μητρώο) και με μια απλή ανάγνωση του νόμου, εξάγεται το ασφαλές συμπέρασμα, πως ο εν λόγω κύριος, έχει σοβαρότατο πρόβλημα και δεν μπορεί να είναι υποψήφιος με τον Πέτρο Τατούλη, για τη Περιφέρεια Πελοποννήσου.......
Ειδικότερα : στο άρθρο 50 του '' ΚΛΕΙΣΘΕΝΗ '' ( Ν. 4555/18 ΦΕΚ 133 Α/17-09-2018 ) Μεταρρύθμιση του θεσμικού πλαισίου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης , ορίζονται τα εξής :

Άρθρο 50 - Νόμος 4555/2018 - Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα - Αντικατάσταση του άρθρου 117 του ν. 3852/2010

Το άρθρο 117 του ν. 3852/2010 αντικαθίσταται ως εξής:
«Άρθρο 117
Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα
1. Δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι περιφερειάρχες ή περιφερειακοί σύμβουλοι:
α) Δικαστικοί λειτουργοί, αξιωματικοί των ενόπλων δυνάμεων και των σωμάτων ασφαλείας και θρησκευτικοί λειτουργοί των γνωστών θρησκειών, καθώς και μέλη Ανεξαρτήτων Αρχών. Κατ’ εξαίρεση, δικαστικοί λειτουργοί και αξιωματικοί των ενόπλων δυνάμεων και των σωμάτων ασφαλείας, εφόσον δεν υπηρέτησαν εντός των ορίων της περιφέρειας στην οποία επιθυμούν να θέσουν υποψηφιότητα κατά τους τελευταίους είκοσι τέσσερις (24) μήνες πριν από τη διεξαγωγή των αυτοδιοικητικών εκλογών, μπορούν να είναι υποψήφιοι υπό την προϋπόθεση να παραιτηθούν από τη θέση τους σύμφωνα με τη διαδικασία του άρθρου 30 του π.δ. 26/2012, πριν την ανακήρυξη των υποψηφίων. Ειδικές διατάξεις που απαγορεύουν την υποβολή ή την αποδοχή της παραίτησης των προσώπων αυτών ή που περιορίζουν το δικαίωμά τους να παραιτηθούν ή την αρμοδιότητα της αρχής να αποδεχθεί την παραίτησή τους εξακολουθούν να ισχύουν.
β) Ο Δημοτικός και Περιφερειακός Διαμεσολαβητής, εφόσον η χωρική του αρμοδιότητα αφορά ή καταλαμβάνει την περιφέρεια για την οποίο θέτει υποψηφιότητα, για τέσσερα (4) έτη από τη λήξη της θητείας του με οποιονδήποτε τρόπο.
γ) Ο Επόπτης Ο.Τ.Α., στο σύνολο των περιφερειών στις οποίες εκτείνεται η αρμοδιότητά του, για τέσσερα (4) έτη από τη λήξη της θητείας του με οποιονδήποτε τρόπο.
δ) Διοικητές, υποδιοικητές, πρόεδροι διοικητικών συμβουλίων, διευθύνοντες ή εντεταλμένοι σύμβουλοι των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, των κρατικών νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου, των δημοσίων επιχειρήσεων και των επιχειρήσεων τη διοίκηση των οποίων ορίζει άμεσα ή έμμεσα το Δημόσιο με διοικητική πράξη ή ως μέτοχος, καθώς και των πάσης φύσεως νομικών προσώπων της περιφέρειας, οι οποίοι δεν είναι αιρετοί της τοπικής αυτοδιοίκησης ή δεν έχουν εκλεγεί στα ανωτέρω αξιώματα, στις περιφέρειες στα διοικητικά όρια των οποίων εκτεινόταν η αρμοδιότητά τους, μέσα στο δεκαοκτάμηνο πριν από τη διενέργεια των δημοτικών εκλογών.
ε) Υπάλληλοι με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου και ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου των δημοσίων υπηρεσιών, των δήμων, των περιφερειών και των νομικών προσώπων που είναι ενταγμένα στο Μητρώο Φορέων της Γενικής Κυβέρνησης του δημόσιου τομέα, όπως αυτό ισχύει δώδεκα μήνες πριν τη διενέργεια των εκλογών, οι οποίοι άσκησαν καθήκοντα προϊσταμένου οργανικής μονάδας επιπέδου Διεύθυνσης ή ανώτερου, μέσα στο δωδεκάμηνο πριν από τη διενέργεια των αυτοδιοικητικών εκλογών, στις περιφέρειες στη χωρική περιφέρεια των οποίων εκτείνονταν η αρμοδιότητα των ανωτέρω οργανικών μονάδων. Στη ρύθμιση του προηγούμενου εδαφίου δεν υπάγονται οι διευθυντές σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και οι διευθυντές τμημάτων, μονάδων, κλινικών και εργαστηρίων ιατρικής υπηρεσίας του Ε.Σ.Υ., ενώ εμπίπτουν οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης και οι Προϊστάμενοι Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, καθώς και οι Διευθυντές ιατροί που προΐστανται της Ιατρικής Υπηρεσίας και των Κέντρων Υγείας, καθώς και ο υπεύθυνος συντονιστής επιστημονικής λειτουργίας Κέντρου Υγείας.
στ) Όποιοι συνδέονται με την οικεία περιφέρεια, τα νομικά της πρόσωπα ή τα νομικά πρόσωπα στα οποία αυτή συμμετέχει, με σύμβαση προμήθειας, εκτέλεσης έργου, παροχής υπηρεσιών, παραχώρησης δικαιώματος εκμετάλλευσης έργου ή υπηρεσίας με αντικείμενο αξίας πάνω από πέντε χιλιάδες (5.000) ευρώ ετησίως. Δεν αποτελεί κώλυμα ή ασυμβίβαστο η ιδιότητα του μέλους της διοίκησης ή του υπαλλήλου δημοσίων επιχειρήσεων και οργανισμών κοινής ωφέλειας, που συνδέονται με την οικεία περιφέρεια, τα νομικά της πρόσωπα ή τα νομικά πρόσωπα στα οποία αυτή συμμετέχει, με σύμβαση που είναι σχετική με το αντικείμενο της δραστηριότητάς τους. Δεν αποτελεί ασυμβίβαστο η σύναψη σύμβασης αγοράς, εκποίησης ή εκμίσθωσης ακινήτων της περιφέρειας, εφόσον η σχετική σύμβαση έχει συναφθεί ύστερα από πλειοδοτική δημοπρασία.
ζ) Γενικοί διευθυντές, διευθύνοντες σύμβουλοι, πρόεδροι και μέλη διοικητικών συμβουλίων, διαχειριστές, μέτοχοι και εταίροι κεφαλαιουχικών εταιρειών, που έχουν συμβληθεί με την οικεία περιφέρεια, τα νομικά της πρόσωπα ή τα νομικά πρόσωπα στα οποία αυτή συμμετέχει, εφόσον το ποσοστό συμμετοχής τους στις εταιρείες υπερβαίνει το πέντε τοις εκατό (5%) του συνολικού κεφαλαίου της εταιρείας, καθώς και εταίροι προσωπικών εταιρειών και κοινοπρακτούντα πρόσωπα, που έχουν συμβληθεί με την οικεία περιφέρεια, τα νομικά της πρόσωπα ή τα νομικά πρόσωπα στα οποία αυτή συμμετέχει, εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις της περίπτωσης στ΄. Αν η οικεία περιφέρεια συμμετέχει με οποιονδήποτε τρόπο στην επιχείρηση με την οποία συμβάλλεται η ίδια, τα νομικά της πρόσωπα ή τα νομικά πρόσωπα στα οποία μετέχει, δεν υπάρχει ασυμβίβαστο για τους αιρετούς της περιφέρειας που μετέχουν στη διοίκηση της επιχείρησης αυτής.
2. Επιπλέον των οριζόμενων στην προηγούμενη παράγραφο, δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι περιφερειάρχες ή περιφερειακοί σύμβουλοι:
α) Εκτελεστικοί γραμματείς περιφερειών και δικηγόροι με έμμισθη εντολή των περιφερειών, στις περιφέρειες στις οποίες υπηρέτησαν κατά την προηγούμενη των εκλογών αυτοδιοικητική περίοδο.
β) Με την επιφύλαξη της περίπτωσης ε΄ της παραγράφου 1, υπάλληλοι με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου και ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στην ίδια περιφέρεια και τα πάσης φύσεως νομικά πρόσωπα τα οποία έχει συστήσει ή στα οποία μετέχει η περιφέρεια. Το κώλυμα αίρεται εφόσον οι υπάλληλοι αυτοί παραιτηθούν από τη θέση τους, σύμφωνα με τη διαδικασία του άρθρου 30 του π.δ. 26/2012, πριν την ανακήρυξη των υποψηφίων. Στην περίπτωση αυτή, οι υπάλληλοι μπορούν να επανέλθουν στην υπηρεσία, κατά τις διατάξεις του άρθρου 32 του ν. 4257/2014.
3. Κώλυμα εκλογιμότητας συντρέχει για όσους έχουν εκπέσει από οποιοδήποτε αιρετό αξίωμά τους, ύστερα από αμετάκλητη καταδικαστική απόφαση, σύμφωνα με το εδάφιο γ΄της παραγράφου 1 του άρθρου 236, καθώς και για όσους έχουν εκπέσει από το αιρετό αξίωμά τους, ύστερα από πειθαρχικό παράπτωμα, σύμφωνα με το άρθρο 173.
Τα κωλύματα της παρούσας παραγράφου ισχύουν για την επόμενη της έκπτωσης αυτοδιοικητική περίοδο.
4. Περιφερειάρχες ή περιφερειακοί σύμβουλοι που αποδέχονται οποιοδήποτε από τα καθήκοντα ή τα έργα που συνιστούν ασυμβίβαστο ή δεν εξόφλησαν την οφειλή τους σύμφωνα με το άρθρο 118 ή αποκτούν δημοτικότητα σε δήμο εκτός των ορίων της οικείας περιφέρειας, εκπίπτουν από το αξίωμά τους. Το κατά τόπον αρμόδιο Διοικητικό Εφετείο με απόφαση του διαπιστώνει την ύπαρξη του ασυμβίβαστου και την έκπτωση από το αξίωμα, εφόσον υποβληθεί σχετική ένσταση από τα αναφερόμενα στο άρθρο 147, πρόσωπα. Κατά της απόφασης με την οποία διαπιστώνεται το ασυμβίβαστο χωρεί αίτηση αναίρεσης ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 152.
5. Για την πρώτη εφαρμογή του παρόντος, το κώλυμα που προβλέπεται στην περίπτωση α΄ της παραγράφου 1 για τα μέλη των Ανεξάρτητων Αρχών, καθώς και στην περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 παύει να υπάρχει, αν τα πρόσωπα στα οποία συντρέχει αυτό παραιτηθούν από τη θέση τους, πριν από την ημέρα της ανακήρυξης των υποψηφίων.
6. Όσοι ασκούν καθήκοντα Περιφερειακού Συμπαραστάτη του Πολίτη και της Επιχείρησης μπορούν να είναι υποψήφιοι περιφερειάρχες ή περιφερειακοί σύμβουλοι, στις περιφέρειες όπου υπηρετούν, στις αυτοδιοικητικές εκλογές της παραγράφου 6 του άρθρου 114 εφόσον παραιτηθούν από τη θέση τους πριν από την ημέρα ανακήρυξης των υποψηφίων.».
- Προς επεξήγηση των καταγγελιών μας,αναφέρουμε επιπλέον πως, ο κ. ΦΡΑΓΚΕΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ είναι εταίρος κεφαλαιουχικής εταιρείας της '' ΤΑΞΙ ΚΟΜΠΑΝΙ Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία'' ( TAXI COMPANY PRIVATE COMPANY ) ,με ΑΦΜ: 800652852 και αριθμό Γ.Ε.ΜΗ.: 134217245000, εταιρείας που συμμετέχει σε διαγωνιστικές διαδικασίες για τη ανάδειξη αναδόχων έργου υπηρεσιών μεταφοράς μαθητών στην Περιφέρεια Πελοποννήσου ( Π.Ε. Μεσσηνίας) όπου η εταιρεία αυτή έχει αναδειχθεί μειοδότης του έργου και έχει καταστεί συμβαλλόμενη με την εν λόγω Περιφέρεια, για τα έτη 2018-2019 και 2019-2020.
- Το ποσοστό συμμετοχής του κ. Φραγκέα Ι. με την - αντισυμβαλλόμενη με την Περιφέρεια Πελοποννήσου - κεφαλαιουχική εταιρεία, υπερβαίνει κατά πολύ το μέγιστο επιτρεπτό (5%) του συνολικού κεφαλαίου της εταιρείας, στην οποία ο κ. Φραγκέας Ιωάννης κατέχει το 33,33 % ( στη διάθεση οποιουδήποτε ενδιαφερόμενου, έχουμε το ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ )
- Το αντικείμενο των παρεχομένων υπηρεσιών (μεταφορά μαθητών) από την εν λόγω εταιρεία, είναι αξίας πολύ πάνω από το μέγιστο επιτρεπτό, που είναι 5.000 ευρώ ετησίως !!!
Κι εδώ ενδεικτικά, η πληρωμή της εταιρείας, μόνο για 3 μήνες του 2018 :

Μετά τα ανωτέρω, είναι προφανές πως ο σουλτάνος του Μορέως, θεωρεί τσιφλίκι του την Πελοπόννησο, αμελητέους τους νόμους του κράτους και δικαίωμά του αναφαίρετο, να κάνει ό,τι γουστάρει, αφού ΚΑΙ η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ αργεί τόσο πολύ να εφαρμόσει τα δέοντα, στον ίδιο όταν το παρατραβάει στην προκλητικότητα .....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.